wtorek, 16 lutego 2016

DRUTY

Pierwszy raz odważyłam się pokazać publicznie swoje prace na festiwalu sztuki i rzemiosła TARGIRA
tutaj http://targiras.s21.o12.pl
co tam było ? DRUTY Biżuteria z drutu .Ponieważ  byłam zafascynowana tym co można zrobić ze zwykłego drutu .Nie było łatwo mnie do tego przekonać .Ponieważ miałam takie przeświadczenie że mało wiem ,mało umiem .Opory miałam takie że nie mam kasy na to aby zapłacić za stoisko .Nie pomogły wykręty Moja córka powiedziała BASTA idziesz ja płacę .Więc jakby co to jej wina  że dałam się ponieść ,unieść nurtowi rękodzieła
W zasadzie unikam ludzi którzy spłycają moje prace do tekstu ....że też ci się chce .A chce i na razie nic nie zapowiada aby się chcieć przestało .To pierwsze wypocinki
                                                                               
 a tutaj już sesja zdjęciowa
modelka Katarzyna 
 modelka Justyna fot.Anita Włodarczyk
modelka Justyna fot.Anita Włodarczyk 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz